Kampaň má jeden hlavní cíl – vytvořit optimální podmínky pro bioprodukci na tuzemském trhu. Podmínky, kdy spotřebitelé budou vědět, kde kvalitní české biopotraviny (od roku 2014 značené „biozebrou s nápisem české bio“) nakupovat i jak je poznat a sedláci, kteří tyto biopotraviny produkují, nebudou mít problémy s distribucí a odbytem za férové ceny. Tato situace bude výhrou pro všechny zúčastněné – tedy i pro Svaz PRO-BIO. Kampaň má několik komponent a na jejím financování se podílí významnou měrou také KEZ o.p.s. – kontrolní organizace číslo 1 v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství www.kez.cz.

kez1

V rámci podpory KEZ se v loňském roce zorganizovalo několik akcí – trhů, natočila např. videa o sedlácích – které můžete kromě jiných médií, vidět také na této webové stránce pod záložkou videa z ekofarem, mobilizovala se PR aktivita v médiích na téma kvalitních českých biopotravin, diskuze s veřejností prostřednictvím např. facebooku, diskuze s odborníky atd. Kampaň však rokem 2012 nekončí a bude pokračovat i v roce 2013. Máte-li zájem se do kampaně zapojit, kontaktujte PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců !!!